سوالات متداول

1- برای عضویت و ارسال مقاله چه کاری باید انجام دهم؟

برای عضویت در صفحه اصلی سایت گزینه "ثبت نام" در منوی اصلی را انتخاب نمایید.

سپس کلیه فیلدهایی که با ستاره * مشخص شده است را به دقت تکمیل نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات، و ورود به صفحه شخصی، از قسمت ارسال و پیگیری مقاله به منظور ارسال مقاله اقدام نمایید.

2- گواهینامه های همایش توسط چه کسانی امضا خواهد شد؟ 

گواهینامه های همایش توسط دبیر همایش امضا می گردد.

3- آیا امکان ارسال و ارائه مقاله به زبان انگلیسی نیز وجود دارد؟

بله امکان ارسال و ارائه مقاله به هر دو زبان انگلیسی و فارسی  وجود دارد.

4- آیا بدون مقاله نیز می توان در همایش شرکت کرد؟

با توجه به مطرح شدن مباحث علمی در همایش و استفاده از نقطه نظرات اساتید برجسته، پژوهشگران علاقمند به حوزه های مرتبط با همایش می توانند به عنوان شرکت کننده بدون مقاله در جلسه همایش حضور داشته باشند. 

5-آیا هزینه ها قبل از داوری مقاله باید واریز شود؟

 خیر؛ تمامی هزینه ها بعد از داوری  دریافت می شود.

6-در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

 برای پرداخت هزینه های شرکت در همایش می بایست به قسمت ثبت نام نهائی مقاله رفته و از طریق کلیک کردن بر روی فیلد مورد نظر هزینه قابل مشاهده شده و می توانید آن را پرداخت نمائید. پرداخت وجه به  طریق ثبت فیش بانکی می باشد:

پس از انتقال وجه به شماره های زیر ، شماره پیگیری و تصویر با کیفیت آنرا در پنل کاربری قسمت  ثبت نام نهایی وارد نموده  تامبلغ واريزي شما تاييد گردد.


 شماره کارت : 7360 - 0120 - 8370 - 5859   بانک تجارت  به نام  سایر منابع مرکز ملی اقیانوس شناسی 

شماره حساب : 56614516 بانک تجارت  به نام  سایر منابع مرکز ملی اقیانوس شناسی

شماره شبا :  IR 6001 8000 0000 0000 5661 4516  به نام  سایر منابع مرکز ملی اقیانوس شناسی

 

7-مقاله را از چه طریقی باید برای همایش ارسال نمود؟ ازطریق ایمیل یا سامانه کاربران؟ چگونه؟

 برای ارسال مقاله قبل از هر کاری در سامانه کاربران سایت ثبت نام نمایید.  (اگر قبلاً ثبت نام کرده اید و برای رمز عبور شما خطا می دهد می توانید گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نموده و به ایمیل خود جهت دریافت رمز عبور جدید مراجعه نمائید). به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله بروید و در صحت اطلاعات دقت داشته باشید. 

ارسال مقاله ازطریق ایمیل انجام نمی پذیرد و  بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد  ایمیل همایش صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد.

8- تا چه تاریخی جهت ارسال مقالات فرصت هست؟

مراجعه به تاریخ های مهم درج شده بر روی وب سایت همایش.

9-آیا نحوه نگارش مقالات حتما باید رعایت شود؟

 تا جایی که امکان دارد رعایت شود و مقلات باید دارای طبق فرمت نگارش مقالات  باشد.

10.آیا مهلت ارسال مقالات تمدید می شود؟

 اگر درخواست ها زیاد باشد بله تمدید خواهد شد، در غیر اینصورت خیر.

11.مقاله من در خصوص موضوع ............ است آیا میتوانم مقاله خود را به همایش اعلام نمایم؟

لطفا به قسمت محورهای همایش در سایت مراجعه کنید اگر موضوع مقاله جز سرفصل ها باشد ، میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید.

12.مقاله من به صورت علمی-مروری یا علمی – ترویجی است میتوانم مقاله خود را به همایش ارسال نمایم؟

الویت پذیرش مقالات با مقالات علمی –پژوهشی است اما میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید دبیرخانه نیز مقاله شما را به هیئت داوران ارسال می نماید و در اسرع وقت نتیجه را به شما اعلام میکند.

13.از چه طریقی از وضعیت مقاله خود آگاه شوم؟

بعد از ارسال مقاله به  پنل کاربری خود وارد شده و به قسمت وضعیت مقاله رفته و از نتایج داوری مقالات اطلاع یابید. همچنین ایمیل تغییر وضعیت مقاله نیز به شما ارسال خواهد شد.